FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har nu informerat läsarna om att jag slutar blogga och funderar på om någon är intresserad av att köpa bloggen och driva den vidare.
www.stabilekonomi.se 82900 sidvisningar, runt 40% hittar till bloggen genom Google då många artiklar och ord rankar högt. Sidan har Pagerank 3. Startade sidan i Maj 2012 helt utan kunskap så jag tror att det skulle vara möjligt att utveckla sidan ganska rejält för den med bättre kunskaper om annonsering. Sidan har dragit in ett par tusen kronor under året men detta är helt utan ansträngning då syftet aldrig varit att tjäna pengar. Jag har tidigare skrivit om min dåliga datakunskap och jag har ärligt talat ingen aning om hur en försäljning av en webbplats kan se ut, men efter alla erbjudanden om annonsering som jag fått trots att jag nekat till alla så borde det finnas något av värde att sälja vidare. Det här är bara en test för att se om det finns intresse, gör det inte det så släcker jag bara ner. Om någon tycker att det låter intressant så är det bara att höra av sig. |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|