Kom ihåg mig?

Rasistiskt eller ej... Men nu får dte fan räcka!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-12-16, 16:01 #11
btngs avatar
btng btng är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2007
btng btng är inte uppkopplad
Flitig postare
btngs avatar

Reg.datum: Mar 2007
Citat:
Ursprungligen postat av MusikMixen Visa inlägg
Varför ska de göra det 70 år efteråt? För mig är det fortfarande inte en liten sak. Jag vill att julen ska vara som det har varit under alla mina år.
Du vet väl inte vad jag gör för "världen"?
För att de kontinuerligt uppdaterar sina produkter till det bättre och till ett sätt som passar deras verksamhet, policys och regler bättre?

Jag förstår att du vill att din jul ska vara exakt som den varit under alla dina år. Det är givetvis olyckligt att du känner dig bestulen på något som du alltid haft på jul. Det är bara att svälja och gå vidare.

Jag är tveksam till att många hade reflekterat över de bortklippta bilderna ifall det inte kommit ut i medierna.

Varför reflekterar ingen över att kvalitén/färgerna/skärpan blir bättre/ändrad till detta år? Det innebär ju att det inte blir samma "känsla" som det var förra året med lite urvattnade färger osv osv. Vi hör ingen säga "vi vill ha kvar vår kalle som den alltid varit" där inte. Kanske dålig jämförelse men du förstår vart jag vill komma.
btng är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:43.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017