Kom ihåg mig?

Del av Filcentralen.se säljes ut

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-03-08, 06:43 #1
cloudboxie cloudboxie är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2011
cloudboxie cloudboxie är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2011
Tool Del av Filcentralen.se säljes ut

Hejsan,

Jag säljer ut 10% av Filcentralen.se för 2500SEK
Filcentralen.se har fortfarande ungefär en månads utveckling till innan beta-release men är byggd på gedigen teknik som redan är installerad.
Det som är kvar är lite texter och lite php kodning för att koppla samman allt.

Filcentralen.se är en filsäljar site med potential att bli stor. Det är en marknadsplats för filer och digitala produkter för den svenska marknaden.

Sidan innehåller en unik Facebookfunktion som gör att alla produkter postas i en Facebookbutik direkt för viral spridning.
Även månadens gratisfil som man kan få om man Twittrar om Filcentralen (Skall även bygga ut denna funktion till Facebook wallpost för de som inte har Twitter)
Man kan sälja allt från design, fonter till musikfiler och dokument.
Filcentralen behåller 20% av försäljningsvärdet ytterliggare 10% går till ett - även det unikt - Affiliateprogram.

Besökarantalet just nu INNAN marknadsföring är upp till 40 unika i veckan med cirka en nyregistrering i veckan - Därav måste detta projekt genomföras omgående.

Teknik till sidan inköpt för cirka 25000SEK och många timmar använda på backend kodning redan.
Denna teknik är helt ny i Sverige enligt mina efterforskningar.

Priset är satt till 10% av värdet på den teknik som används för att vara rättvis. Inga krav på involvering. Det ni köper är ett avtal som ger er rätt till 10% av all vinst Filcentralen kan komma att generera.

Så besök sidan som den ser ut just nu och skicka gärna frågor i PM men jag tror jag har tagit upp allt här i inlägget.

Sifferlek :
Om man räknar med 100 Filsälj om dagen med snittpris på 50Kr har vi 20% av 5000Kr - Vilket ger oss 1000Kr. 30 Dagars försäljning - 30 000. Din del blir då 3000Kr/Månad.

Vid flera intressenter kan jag be om bud eller välja den jag tror kan bidra med någon sorts kunskap till Filcentralen.
Alternativt kan jag välja att ta in två investerare men det är max - Helst av allt ville jag genomföra detta själv men behöver få loss lite pengar att vidareutveckla med.

Med vänliga hälsningar,
Joel
cloudboxie är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:56.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017