FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag söker en eller flera riktigt duktiga programmerare, utvecklare i främst HTML som samarbetspartners, för att bygga upp en ny webbplats. Här kommer personer samlas inom en specifik bransch för att köpa tjänster. Vi är en förmedlingstjänst. Gratis att sätta in annonser men vi tar 75% av vad personen vill ha som utför jobbet. Webbdesignens grunder är klara, så endast krav på riktigt bra programmering samt en trevlig personlighet att samarbeta tillsammans med. Beräknad Lönsamhet. - Annonserna är gratis. - Tjänsterna som annonseras kostar ca. 50.000kr – 800.000kr. - Exempel. 100.000kr (+våra 75%), total pris 175.000kr. Vår vinst 75.000kr, 1 annons. - Beräknade inkomster år 3 till 4.700.000kr. Behöver en programmerare som ansvarar för webbsidan. Jag kommer sköta allt det övriga inom företaget och framförallt fokus på marknadsföringen, samarbetspartners, annonsörer och kundkontakterna. Då det är stora affärer som kunderna gör via vår hemsida så är en personlig kontakt ett måste. Jag är 23år och säljare i grunden samt startade mitt första aktiebolag för drygt ett år sedan. Skicka dina referenser på webbsidor du tidigare programmerat. PM till mig vid intresse. Vi hörs! |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|