|
Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Mar 2003
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Mar 2003
|
Suck.
Ja vissa bloggar uppdaterar mer än andra. Är det inte så bloggar fungerar? Aftonbladet uppdaterar på helger, det gör inte idg. Vissa skriver vad de åt till frukost andra skriver en halv roman. Är ju det som är poängen med fenomenet "blogg". Att folk inte kommenterar är ju dock ett problem. Det är poängen med den här ringen. Att man inte kommenterar varje inlägg köper jag, vissa inlägg känner man sig helt blank inför och då kanske det är bättre att inte kommentera än att slänga in ett "+1".
Ninza föreslog att lägga sidan hos honom då det är snabbare där än binero och det köper jag. Ska packa ihop en sql åt honom.
Sen är väl frågan hur vi gör med andra som vill vara med. Jag får PM här på forumet i stil "lägg till mig". Tar vi med alla bloggar så länge de är it-relaterade? Kanske är bättre att folk som vill vara med skriver öppet här i tråden att de vill vara med.
Sen ser jag lite andra frågor i tråden. Ja "feeden" uppdateras automatiskt. Någon blogg brukar dock dröja lite då de verkar få pingout vid vissa uppdateringar (nabillionaire främst, skum hosting?).
|