Kom ihåg mig?

Bloggsamarbete

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-10-27, 17:07 #25
Viktors avatar
Viktor Viktor är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Mar 2003
Viktor Viktor är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Viktors avatar

Reg.datum: Mar 2003
Suck.

Ja vissa bloggar uppdaterar mer än andra. Är det inte så bloggar fungerar? Aftonbladet uppdaterar på helger, det gör inte idg. Vissa skriver vad de åt till frukost andra skriver en halv roman. Är ju det som är poängen med fenomenet "blogg". Att folk inte kommenterar är ju dock ett problem. Det är poängen med den här ringen. Att man inte kommenterar varje inlägg köper jag, vissa inlägg känner man sig helt blank inför och då kanske det är bättre att inte kommentera än att slänga in ett "+1".

Ninza föreslog att lägga sidan hos honom då det är snabbare där än binero och det köper jag. Ska packa ihop en sql åt honom.

Sen är väl frågan hur vi gör med andra som vill vara med. Jag får PM här på forumet i stil "lägg till mig". Tar vi med alla bloggar så länge de är it-relaterade? Kanske är bättre att folk som vill vara med skriver öppet här i tråden att de vill vara med.

Sen ser jag lite andra frågor i tråden. Ja "feeden" uppdateras automatiskt. Någon blogg brukar dock dröja lite då de verkar få pingout vid vissa uppdateringar (nabillionaire främst, skum hosting?).
Viktor är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Taggar
blogg, bloggring, bloggsamarbete, diskussion, samarbete, seo

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:57.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017