FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Håller på att brottas med att utföra överlåtelser av .se domäner från mig till köpare.
Loopias system verkar helt sjukt, eller är jag bara trött??? - dagen efter överlåtelser påbörjats avbryts dom av Loopias system med meddelande att dom finns med på en faktura (sant, dom går ut i slutet av novemeber/december). Jaha, varför kunde då överlåtelsen ens påbörjas till att börja med? - går till kontrollpanelen för att ta bort dessa domäner --> "domänerna kan ej tas bort då dom håller på att överföras" - avbryter alla överföringar - tänker börja om med överföringarna från början --> tar bort domänerna från min kontrollpanel --> domänerna finns inte när jag ska skapa nya överlåtelser Hur f-n ska man göra?? Måste man förnya dom innan en överlåtelse trots att det flera månader till dom går ut bara för att Loopia skickat en faktura i väldigt god tid?? Finns säkert ett intelligent svar och bara jag som är mossig idag. Ja, jag har haft en konversation med registry @ Loopia men den dog när jag frågade ovan. |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|