Kom ihåg mig?

Köpa text?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-10-14, 03:52 #15
kw_wasabis avatar
kw_wasabi kw_wasabi är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Feb 2008
kw_wasabi kw_wasabi är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
kw_wasabis avatar

Reg.datum: Feb 2008
Citat:
Ursprungligen postat av WebboT Visa inlägg
Precis. Det var så jag hittade en superbra skribent i Bangladesh. $2.50 kan tyckas väldigt lite för en artikel på 500-600 ord för oss Svenskar, vilket är ganska bra pengar i Bangladesh. Jag har betalat 'min bangladeshare' $250 bara den senaste veckan och då ska man veta att en normal årslön där ligger runt $1000 för de alra flesta.
Jag förstår att många tycker att $2.50 för en 500 ord lång artikel låter lite, men precis som du säger får man sätta det i propotion till inkomstnivån i det aktuella landet. Trots att din skribent tjänar en riktig skitlön med svenska mått mätt så är han höginkomsttagare i Bangladesh, så länge han får uppdrag d.v.s.

Kan även nämna att min bror driver ett vandrarhem i Kenya tillsammans med några andra. De har anställt ett gäng massajer som vakter och de tjänar 600 kr/månad. Något högre än medelinkomsten för jämförbara arbetsuppgifter i Kenya. Som sagt en skitlön i Sverige, men där går den att leva på.
kw_wasabi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:19.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017