Kom ihåg mig?

Payson eller annan?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-10-11, 10:09 #1
StefanBergfeldts avatar
StefanBergfeldt StefanBergfeldt är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Sep 2004
StefanBergfeldt StefanBergfeldt är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
StefanBergfeldts avatar

Reg.datum: Sep 2004
Standard Payson eller annan?

Hej!

I helgen lanserade jag och min sambo en webbshop, vilket visade sig vara för tidigt. Vi har använt Payson som betallösning, men det visade sig inte fungera.

De har ju så att man kan skicka en POST till https://www.payson.se/testagent/default.aspx så får man veta om man skickar med rätt parametrar, vilket jag gör. Därför trodde jag i min enfald att det skulle fungera, men när jag skickar samma POST till https://www.payson.se/merchant/default.aspx (skarp betalning) så möts jag bara av "Ett fel har uppstått".

Vad tusan kan jag göra för fel, och hur löser jag det?

Nu kanske flera tänker "kontakta Paysons support", men det har jag gjort! Det gjorde jag även tidigare när testagent-sidan vägrade svara. Jag fick exakt samma svar då:
Citat:
Tyvärr så har vi mycket begränsat med resurser för att hjälpa till med programmeringsfrågor kring integrationen, allt ska gå att utläsa från den dokumentation som tillhandahålls. Om ni trots detta stöter på problem rekommenderar vi att ni tar hjälp av en konsult/programmerare för assistans.
Det är ju jag som ÄR programmeraren! Jag är öppen för tips och idéer, både på vad det kan vara jag har gjort fel och på alternativ till Payson. Det fungerar ju mycket bra när det väl är implementerat.

Om du vill tipsa om ett alternativ så ska det vara helt utan fasta kostnader, och helst låga avgifter per transaktion.
StefanBergfeldt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:29.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017