Kom ihåg mig?

erotikbutiker säljes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-08-18, 17:00 #1
christer50 christer50 är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2010
christer50 christer50 är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2010
Standard erotikbutiker säljes

köpte nyligen sexshopen.se , sexshop.se och edenslustar.se. Ligger då på e-butik.se men det behöver man inte ta över, bara att flytta alltihopa om man vill det. Omsatte 2009 ca 200.000 kr, mindre i år då ingen marknadsföring gjorts. 9000 unika besökare i juli. Hastigt ändrade förhållande gör att jag säljer iväg till högstbjudande. Har redan 2 nya designer i prestashop kolla designen här, bdsmstore.se och dildobutiken.se .Detta är bara arbetsnamnen men så du kan se de nya shopparna, om du gillar dem eller ej, de ingår. Tänkt peka om 2 av ovanstående domäner till de 2 nya designerna då de ligger på en och samma shopp just nu men överlåter dessa beslut till nya ägaren.
Ingår ett gäng andra domäner med bla sexzone.se som jag precis fick med snapback..Maila för lista på fler domäner och frågor. Bud via pm föredras.
Vill inte ha en massa struntprat om vad det är värt eller vad man skulle ändra på och andra synpunkter som jag inte är intresserad av utan rena bud här i tråden och frågor via mail eller pm. Bry Er inte om att buda under 20.000 kr då det har jag redan blivit bjuden så lite till vill jag ha.
christer50 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:22.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017