Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Apr 2004
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Apr 2004
|
IIS en pajasorganisation
För några år sedan registrerade jag en domän åt min mamma. Några år sedan var den inte längre registerad på min mamma utan på ett bolag hon registerade för länge sedan men som aldrig har haft någon verksamhet. Hur fasen gick det till har jag undrat.
Förklaringen kom nu i natt med ett email från IIS. De vill att jag ska bekräfta en adressuppdatering för en domän jag äger. Uppgifterna har de tagit från Upplysningscentralen (UC). Adressen är densamma men domänen äger jag privat men de vill uppdatera den till ett bolag jag äger. Adressuppdateringen innebär att domänen byter ägare i princip.
Är det totalt omöjligt för IIS att göra något rätt? Det görs fel gång på gång. Det löjliga är att de hela tiden pratar om sin kvalité. Ja, de ger verkligen begreppet kvalité ett nytt ansikte.
Jag får väl trösta mig med att de begärde en bekräftelse av adressuppdateringen vilket de tydligen inte har begärt tidigare utan verkar vara något de har infört senare. Jag kan bara gissa att det har skett efter klagomål.
|