Jag tycker att färgerna sticker i ögonen litegrann...
"Karaokeversionen" och "Originalartist" är fortfarande särskrivet. Se till att uppdatera under "kommande avsnitt" eftersom avsnitt som redan visats gör att sidan verkar inaktuell och det känns ju inte så kul.
Det blir lite rörigt med flera olika typsnitt, särskilt att det är olika typsnitt på den vita texten i menyn och den i brödtexten, trots att de är i samma färg och (nästan!) samma storlek. Jag tycker att sans-serifer som Verdana och Arial gör sig bättre på nätet än serifer som Times New Roman och Georgia, men det är förstås en smaksak. Du skulle nog vinna mycket på att byta typsnitt på brödtexten till tex Verdana.
Sajten känns ju mer som en blogg än som en sajt vilket inte är så konstigt eftersom det är en wordpress - men det _måste_ inte se så himla bloggigt bara för att det råkar vara gjort i ett bloggverktyg. Tycker jag.

Inte för att det är nåt fel på bloggar men du kallar det ju sajt och inte blogg. Även om en blogg också är en sajt, på sätt och vis. Nu slutar jag svamla - sorry!