FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Det skulle vara kul att satsa på sin hobby och faktiskt dela med sig av sina kunskaper till likasinnade.
man ska ju hålla på med det man kan bäst. har gjort musik sedan 14 års ålder och är rätt duktig på dom flesta genrer. Något som hade vart kul var att skapa en site där jag skulle kunna lägga upp gratis musikfiler, såsom trumkomp, synth slingor etc etc (som jag själv gjort) och så får folk ladda ner det helt gratis. tror att besökarantalet skulle kunna bli stort efter en tid, då gratis inom denna kategori är attraktivt. Frågan är bara om man skulle ha någon chans att synas där ute i vimlet.. speciellt med en budget alá luspank. Förutom looperman så har jag inte sett ngt direkt alternativ till idén, men 90% av deras innehåll är skräp tycker jag. Dessutom fullt av oärliga samplingar och ljud då det är användare som lägger upp filerna. Kodmässigt borde det inte vara så mycket, utan mest bygga upp ett stort arkiv med ljudklipp. Men vad tror ni, är det något värt att satsa på? Är det värt besväret osv? Måste dock slå ihop mig med ngn som tror på det lika mycke som jag. |
|||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|