Medlem
|
|
Reg.datum: Apr 2006
Inlägg: 206
|
|
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
Inlägg: 206
|
Jag antar att jag inte är den enda här som har problem med samport. Både fysiska butiker och nätbutiker har drabbats. De hade ett tekniskt problem i förra veckan vilket medförde att kunders köp debiterades flera ggr. Jag har ett H-vete att reda upp det. Kunder har ju såklart hört av sig och klagat, en del med övertrasserade konton. Sen är det en enda röra med de pengar som har kommit in på företagskontot. De stämmer inte alls med de beställningar som har gjorts så det går inte att bokföra. Pengar dras och läggs utan någon ordning. Nu har jag ex. en kund som är skyldig mig flera tusen...eftersom denne har fått tillbaka för mycket pengar.
Jag kan i och för sig förstå att de har mycket att göra nu och att det kommer att ta tid..
Någon fler som har drabbats och har det löst sig för er?
Svaret jag har fått är att invänta och låta dem ordna upp det, men det verkar ha blivit ännu rörigare nu.
|