FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
för mkt gradienter
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Men sidan ligger mig inte i smaken alls faktiskt... Passar väl helt enkelt inte min stil, speciellt inte på en sådan oskyldig liten produkt som en färgpatron. Sidan känns som mer ambitiös än funktionell med tanke på ändamålet. Jag säker som killen bakom inkClub - "våra produkter är osexiga..." Och sen det där blinkandet på hela sidan vid varje klick.. Lite jobbigt i längden. Använd mjukare färger, kanske den gråa du var inne på. Och går det så sluta använda framesetet.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker det är snyggt och mastigt, kanske för mycket gradienter och fältet längst upp är nog för högt. Skulle tro att det behövs en "neddämpning" av satjen.
Andra saker som jag inte riktigt tycker om är de "pixlade" bilderna på fakturera mig, tefonsupport, visa mm. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sidan är stilren och känns framförallt seriös vilket nog är det viktigaste inom IT-handel...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
snyggt och förtroendeingivande. Lätt att hitta sin skrivare - jag handlar nog patroner hos er nästa gång. Gillar funktionen att varukorgen även visar frakt. Men om jag beställer 5000st T0422 så är frakten bara 49kr. Har ni en max fraktkostnad så ska ni nog annonsera det på första sidan men det kanske är någon bugg...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Administratör
|
Fyller sin funktion bra, skulle helt klart kunna beställa där. Dock har jag nyss installerat en ny toner
![]() "Nyhet! Vi är först i Sverige med..."-texten hamnar framför bilden som skall vara till höger med Firefox(Gecko/20041108 Firefox/1.0) och den blir oläsbar. Sökmotoroptimeringslänken längst ner på första sidan sticker ut lite den skulle behöva samma färg som resten av länkarna tror jag.
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Ska kolla upp det där med "Först i Sverige"( i firefox) Sökmotoroptomeringeslänken är ändrad till en mera neutral färg nu. Om du beställer 5000:- Epson T0422 då lovar jag att bjuda på frakten ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
Helt okej !
Fast jag tycker att det ser lite "stökigt" ut. |
||