FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej skulle vilja ha tag i en dedicerad server för ett pris mellan 1000-1500kr i månaden
någon som vet nån bra leverantör som har prestanda och bra uppkoppling. måste även ha en 150Gb trafik per månad me |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det någon som har nån erfarenhet av fs data?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Såg just att crystone.se hade billiga servrar.
Det är faktiskt länge sedan jag kollade co-location marknaden i Sverige, mest pga att min sida då och då är utsatt för DDoS och alla verkar vara ha DDoS allergi inom .se ![]() Är faktist lite sugen på att skicka en server till crystone för att sätta upp en eu mirror av några siter men orkar inte bygga en server för att någon skall rycka ut sladden så fort någon omogen snorunge leker med DDoS. iallafall verkar det som crystone har servrar från 400kr och co-location från 200kr synd bara på DDoS allergin. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Är www.vackrast.se som jag söker server till vi använder idags lägget ca 90gb trafik per månad.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
90GB är inte mycket, någon speciel anledning du behöver egen server?
Det som skiljer mellan olika leverantörer är oftast pris och kvalitet på server. Även om det finns UPS och liknande. Beroende på vad du behöver så kan priset skilja en hel del. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|