FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu har jag en fråga till alla webbyråer där ute. Hur kan ni bevisa svart på vitt att ni har levererat en hemsida i en exakt tidpunkt? Låt oss också säga att man inte kan maila hemsidan till kunden för att kunde inte använder någon mail.
Ex. Om ni har kommit överens med kunde att hemsidan ska vara klar den 25 januari enligt avtal så hur kan ni bevisa att den verkligen var levererat innan det datumet? Det måste ju självklart vara ett sätt som webbyrån inte kan ha någon kontroll över så att säga. Det enda sättet jag kommer på är att skicka ett brev med posten som de måste skriftligen kvittera ut den men jag vet inte om det är overkill. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Det låter som overkill... bästa sättet är väl att ligga lite bättre tidsmässigt än i sista sekunden så att man slipper sådana problem. Samt givetvis att ha en löpande dialog med kunden.
Sen blir ju allt svårare om kunden inte har tillgång till internet, som det verkar vara i ditt fall...? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu har jag ingen egen erfarenhet, men de flesta kunder vill väl ha webbsidan upplagd på sitt webbhotell. Och då finns det väl loggar som visar när filerna vart uppladdade.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|