FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Aftonbladet.se lanserade inatt en ny design som påminner ganska mycket om den gamla.
Någon anledning syns inte till men modernisering är nog en bra gissning. Aftonbladet.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Förstår inte alls detta och tycker rent ut sagt att den nya designen är hemsk.
Känns som ett dumt drag av Aftonbladet även om det givetvis inte kommer påverka antalet besökare, men jag börjar tänka på Tv4 när jag ser sajten; det är rörigt. Oerhört missnöjd med detta. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Från Aftonbladet.se:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Missnöjd med ändringen.
Jag vet inte vad de skall göra för att få det mer fungerande men den äldre var bättre. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan aftonbladet bli annat än bättre? Allvarligt talat...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Funkar dåligt för mig med, kör IE6.
Aftonbladet genomför faktiskt förändringar hela tiden, men det är inte alltid amn upptäcker dem. Använd archive.org, och beskåda aftonbladet genom åren. Egentligen ett bra upplägg, ändra bara lite åt gången så att användarna fortfarande känner igen sig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag ser bara att dom strukturerat upp lite mer. Allting är lite mer "ordning och reda", om man frågar mig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Men Firefox, Adblock och Flashblock så ser jag faktiskt inte särskilt mycket skillnad mot tidigare version.
För det är väl mest så att de har organiserat om annonsmaterialet en massa? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Wow, det lyckades klämma in mer reklam på den sidan. Grattis till killen/tjejen som lyckades med det. Aftonbladet är inte kända för att göra större förändringar utan de smyger in småsaker hela tiden. Därför så ser man aldrig nån skillnad från tidigare versioner förrän flera år efter ^^
Nä, usch. Avskyr fort. den sidan och aftonhoran i sin helhet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Förstår mig inte på varför Aftonbladet vill ha den där "HTML"-stilen som design. Ärligt talat, ser ju ut som någon har öppnat Dreamweaver och lite snabbt dragit upp lite tabeller. Layout-mässigt är den ju som Svd.se, men skillnaden är att Svd.se vet hur man gör en snygg design som ser proffsig och inte så hor-aktig som Aftonbladet.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|