FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
JAg upplever att min bandbredd är rätt så hög. Det gäller funzone.se Jag har ca 2000 unika per dag med en transfer på 11 gb/dag Jag hostar inte några spel eller filmer på egen server. Är min transfer hög eller är jag paranoid :P? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Rätt mycket må jag säga, speciellt om du inte hostar något ut av det på servern.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Det var väldigt mycket ja.
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
tycker också det väldigt mkt! Checkade sidan och kan inte förstå vad det är som drar så mkt bw. Vad säger ditt statistik program ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Men du har ju massor av filmer och spel? Kan det vara så att länkarna är stulna till dessa filer?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag kollade in lite på sidan en sväng, och såg denna länk:
http://funzone.se/fzprod-server/gardsaXXX.mov Är den länkad till en annan server eller? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Jo, jag hostar några roliga filmer som jag gjort själv
![]() En jag testade att ta bort dem en dag, och inget förändrades... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Har du tillgång till loggfilen? Då kan du ju få fram information om vilka filer som drar mest bandbredd.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
11gb? jaaaa det var lite mkt, som andra har föreslagit så hade jag kollat loggarna, men filmer brukar ta rätt mkt bandbredd så det hade varit den första jag kollat...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
VIP
|
11 GB, de var inte lite de
![]() |