FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Jag har en liten idé och skulle därför vilja trycka upp kartonger med min logotyp. Med kartonger menar jag små lådor som det inte ska rymmas sådär fasligt mycket i. Har ni tips på tryckerier som trycker på kartong till rimliga priser? Jag har googlat lite, men utan några vidare framgångar. Kristoffer |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det lär bli billigare att ta kontakt med de som tilverkar pappkatronger, de kan ställa in maskinen vid produktionen och trycka din logo. Detta lär bli mest kostnadseffektivt.
Kolla på www.boxon.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det var det jag menade :P Förlåt om jag var otydlig.
Har hittat http://www.profilskaparen.se också, men det är alltid bra att ha lite att jämföra med ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kartong.se en av våra kunder... dom trycker dock STÖRRE mängder
dvs. lastpallar åt gången. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
//Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ah, Tuna webbhotell HB, vars nic-se-avier posten envisades med att dela ut till min box
![]() (ja, de fick tillbaka dem)
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Varför inte köpa en stämpel nu i början?
Jag fick hem reklam om det för någon vecka sedan. Här är deras mail adress [email protected] Jag var inne på deras hemsida men såg inte dom stämplarna som jag såg i deras kataloger. Du kan beställa stora och små stämplar och jag tycker det är en cool idé för dom som inte har så mycket pengar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||