FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vore intressant att veta med hur mycket internethandeln växer årligen. Någon som har sådan statistik? Många av er som svarade här har ju en imponerande omsättningsökning. Är alla här på wn väldigt duktiga, eller är hela internethandeln påväg in i en guldålder?
Själv kan jag tyvärr inte ge någon statistik, eftersom det är första året... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
en omsättningsminskning behöver ju inte betyda att det gått sämre för företaget!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Vet inte om det är lite offtopic i den här tråden men intressant skulle också vara fördeleningen på resp betalningesätt - PF/Faktura/Kort/Förskott.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
tänkte bara kolla lite hur året har startat för er andra. För oss så ligger vi på en ungefärlig ökning from årskiftet till idag på runt 110 % jämfört mot föregående år.
Hos oss märker vi att folk verkar göra mer och mer spontanköp, folk bokar vädligt mycket nära inpå avresor och ofta i samband med nyhetsbrevsutskick och lokala kampanjer. Hur ser de ut hos er? /Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
2005
1,1% i retur i form av outlösta postförskott. 681,11kr i genomsnittligt ordervärde inkl. moms. Omsättningsökning med 241,12% mot föregående år. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
// Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Förlåt, men jag har inte fått upp min nya site ännu.
Lovar att lägga in den så fort jag är klar. / Mia |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|