FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hittade denna länken och undrar vilken typ av sammarbetsavtal Altus har med sina kollegor?
www. projektwebb.se/work/byran/windoor/al_windoor/sitemap.html Visa källa: <title>Sitemap and SEO by Altus.se</title> <meta name='description' content='Sida med länkar till våra länkvänner'> <meta name='keywords' content='länkvänner'> <meta name='expires' content='never'> <meta name='distribution' content='global'> <meta name='robots' content='index,follow'> Hur funkar det och "what's the deal"? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Domänen projektwebb.se ägs av ett företag i Tranås. Kan det vara så att i Altus strategi ingår att ha länkfarmar på olika servrar med olika IP för att få bättre resultat?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Visst är det så. Det har skrivits rätt mycket om Altus här, så om du söker på Altus så ska du se att du hittar en hel del (mindre) trevlig information.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Guest
|
|||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Måste tydligen logga in. Synd :/
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Men hallå! Du kan ju inte länka till en lösenordskyddad sida! :-)
Gör en PDF och ladda upp, till exemepel... Eller kopiera texten helt enkelt! *** Jag känner till skriverierna om Altus på detta forumet. Men kanske jag inte känner till allt...!?!? Har på omvägar även hört att dom tydligen ska pysslat med lite snaskigare grejer... typ att chefen hotat de anställda och att dom sparkat en hel del... Här är jag lite osäker, helt enkelt! *** Det sköna i det hela är att det för en gångs skull är uppdragsgivaren som kommer med dessa fakta och att jag, som är rätt skeptisk till dessa SEO metoder, slipper övertyga uppdragsgivren att Altus (med flera) säljer en rätt tveksam tjänst. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Länkfarm modell Mindre Diskret!
www. alltomtranas.se/ |
||