FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Internet har i dag en närmast symbolisk ägare, det amerikanska och icke vinstdrivande företaget Icann.
Icann har ett avtal med amerikanska staten och fördelar alla domännamn, som .se och .com. Men snart går avtalet ut, och slaget om vem som ska få ta över kontrollen pågår för fullt. En upplösning väntas på fredag, när FN avslutar sitt tre dagar långa toppmöte om internet. aftonbladet.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Aftonbladet bör man vara skeptisk till i största allmänhet och om det gäller näringslivet i synnerhet!
Det finns en text på deras hemsida där dom skiver om ett sammarbete med n24.se och där chefen för hela Aftonbladet.se säger att "vi har ingen koll på näringslivet" Jag hittar inte den "nyheten" eller den texten just nu. koncern.aftnbladet.se [redigera] Nej, dom har tagit bort den nyheten nu! :-) Man kan förstå det... det kan se illa ut om chefen för webbsatsningen säger att man har noll koll på näringslivet! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Aftonbladet är världens mest avancerade TV-guide ingenting annat.
Slaskbladet! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Roliga namn på Aftonbladet. Själv har jag slutat läsa deras nätbilaga efter det att min dator ofta vill krascha vid besök på den hemsidan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Skriverier! Det funkar väl bra som det är idag.. Varför ändra något som är bra? Sen att Kina och Iran begränsar sina Internetmöjligheter kommer nog inte hålla i längden. Det finns väl redan idag program som kommer runt deras system.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
om linda rosing och fadde. Får ta sömntabletter för att kunna få lite sömn. Hoppas det löser sig.....klarar inte denna "stress". |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|