FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Förvisso har denna sida - www.gastronomen.se - varit uppe ett tag, men det är ju aldrig försent med lite konstruktiv kritik!
![]() Synpunkter på förbättringar? /Gastronomen Gastronomen Sverige Din blogg för svensk gastronomi http://www.gastronomen.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Såg bra ut för att vara en bloggsida tycker jag. kanske bara kan städa lite i botten..? lite stökigt..?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Lite kort från hoglind webb
siten är ok... men för att komma med lite konstruktiv input..: - för många olika typsnitt - för liten text på sina ställen - för liten rubrik i förhållande till övrig text - g/s färgerna, passar inte, helt annan nyans på det oranga.. - färgerna och ramen i "veckans fråga" funkar inte med det övriga, den känns "tung och klumpig" i förhållande till tex den fina headern. - grejerna längst ner upplever jag "utkastade", mer struktur och genomarbetning här - adsensen i top vänster.. inte snyggt.. förstår att du vill ha den där.. men jag undrar om det inte skulle vara snyggare med mindre skrikig bakgrund och ram, och köra på orange text.. samt köra den direkt under headern istället. Samma med den till höger om adsense-bannern. För övrigt är det en mer "hot-zone" under än i top. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Intressant sida... upplever det dock som jobbigt att scrolla så otroligt långt för att se hela innehållet...
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|