FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Cint.se uppmanar oss att inte handla på Teknikboom.se. Priserna är många gånger under inköpspris och man måste betala i förskott.
Läs mer på IDG |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Väntade bara på att det skulle hända något sådant?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Ganska bra disussion på cint.se just nu.. Har kommmit fram en hel del fakta kring teknikboom.se där
Länk |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hehe kul debatt om ett kul företag...hahaha att folk kan med o försöka bluffa så drastiskt
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
VIP
|
Tur man inte köpte en Ipod NANO, var ju rätt sugen alltså
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag kollar alltid upp orelevanta saker så som, vart sidan huserar och vilka som utvecklat webshoppen. Teknikboom.se skulle jag aldrig handla av, just pga den anledningen. Köper jag enklare grejer eller nichade produkter kan jag tänka mig att handla från mindre webshoppar men teknikprodukter skall säljas från BRA och genuina e-handelssystem.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag provade att göra en order eftersom de påstår att slutsålda varor tas bort från hemsidan. Deras lager verkar vara väl tilltaget.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Eller är det helt enkelt att dom måste godkänna ordern lite först, för annars skulle man kunnat missbrukar det med ett litet script som beställde alla deras produkter så sidan blir helt tom.
Dock din beställning skulle kunnas ses som ett bedrägeri och du blir krävd att betala skiten om dom nu skulle haft ett stort lager :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||