FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag har ett webbforum som jag vill trycka upp reklamstickers i hög kvalité som medlemmarna får köpa för en billig penning. Forumet i fråga handlar om en sorts motorcyklar, och många av medlemmarna har frågat efter dekaler med forumets logga på som de kan sätta på sina hojar! ![]() Hursomhelst. Är det någon som har något tips på vilka man ska anlita? Gärna något företag som kan ta beställningen via nätet (man laddar upp bilden till dom och fyller i storleken på dekalen t.ex.). Om det inte finns något sådant alternativ så letar jag nog främst efter ett tryckeri i någon av Stockholms södra förorter. Mycket tacksam för svar! MVH Peter |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Lägg gärna ut de förslag som du får in här, även via PM, mail etc. Tror att fler (inkl. jag själv) är intresserade.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Fick tipset Stickers.se på ett annat forum. Dock så trycker det bara med svart och vitt (ej gråskalor).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Stickerguy är en gammal klassiker som fungerar utmärkt, däremot så vet jag inte hur priserna står sig längre, men för ett par år sedan så var dom väldigt billiga.
//Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
www.koolprint.se har jag använt för att trycka upp stora, fina vinylklistermärken i färg. Kostade runt 3000 spänn för 1000 st. Rekommenderas!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|