| FAQ | 
| Kalender | 
|  2005-08-21, 02:13 | #1 | ||
| 
 | |||
| Medlem | 

Hej, Var köper man helt vita A4 papper med en "av-rivningsbar" remsa längst ner, där man skriver ut bankgiro/plusgiro lapp? Vet inte riktigt hur jag ska förklara det, jag vet i alla fall att Vodafone använder sig av såna. [EDIT] ska kanske tillägga att det är faktura papper jag söker | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2005-08-21, 03:26 | #2 | ||
| 
 | |||
| Klarade millennium-buggen | 

Testa med guill.se.
		 | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2005-08-21, 06:02 | #3 | ||
| 
 | |||
| Medlem | 

tack! de har nästan det jag vill ha ha. "Blåtonat brevark med 1 st otryckt blankett" Fast jag vill ha helt vita papper med 1 st otryckt blankett   | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2005-08-21, 11:25 | #4 | ||
| 
 | |||
| Supermoderator | 

De blanketter för pg och bg som jag hittat färdigtryckta har en blå ton. Det är dock inget man tänker på. Kontorsvaruhusen brukar ha dessa om du vill handla i butik. Quills blanketter gav lite underlig färgåtergivning på min förra färglaser. 
				__________________ Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2005-08-21, 12:30 | #5 | |||
| 
 | ||||
| Mycket flitig postare | 

svantröms da?
		 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2005-08-21, 12:40 | #6 | |||
| 
 | ||||

svanströms har plusgirotalonger vet jag i alla fall....BG vet jag däremot inte om de har.....Du lär dock kunna köpa dem direkt från din bank...det kan vi i alla fall!
		 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2005-08-21, 12:50 | #7 | ||
| 
 | |||
| Supermoderator | 

Jag har köpt mina bankgirotalonger hos Svanströms. De kommer dessutom i mycket fina lådor för att vara papper. De lådorna är bra att ha till en massa annat när de väl blivit tömda   Svanströms och liknande är dock aningen dyra. 
				__________________ Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2005-08-22, 00:25 | #8 | ||
| 
 | |||
| Medlem | 

Svanströms minsta förpackning är 900 st. Och det är för mycket! Jag behöver max 50 st | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2005-08-22, 00:43 | #9 | |||
| 
 | ||||

gå till banken och fråga om du får köpa ett gäng av dem....om det inte är fler än 50....tror de e svårt att få köpt så få mängder!
		 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2005-08-22, 00:44 | #10 | |||
| 
 | ||||

eller du....jag har 10.000 feltryckta du kan få av mig om du vill   vår logga samt våra villkor finns dock på dem..... | |||
|   |  Svara med citat | 
| Svara | 
| 
 | 
 |