FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej....
jag har två abonnemang/utrymme på loopia.se, nu är det så att jag har yterligare 2 domän (då inget utrymme) och så vill jag koppla dom till mina abonnemang, dom skall alltså dela med varsit abinoman då. Jag andvänder loopia och jag har mailat dom men jag har inte fått nått svar på min fråga nu och två dagar har gått... jag har också frågat om det går att göra så och dom sa ja, då men nu vill dom inte svara på frågan hur gör man då? så är det nån som vill skriva nre i detalj hur man skall göra så är jag tacksam, och SNÄLLA inga gissningar... PS Håll er till ämnet.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Antagligen svarar de inte eftersom hjälp finns i deras helpdesk (http://support.loopia.se/) vilket de även står på hemsidan att man bör kolla i innan man kontaktar Loopia.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Men jag får ettf felmeddelande: Fel Ett fel uppstod. Korrigera markerade fält och försök igen. detta kom upp på domännamn, och jag har rätt namn för jag har fått den infon som krävs att logga in på det andra domänet, skit skumt är det |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Har du köpt de två andra domänerna via loopia också? Ligger domänerna i tex. loopiaDNS eller på ett annat konto hos loopia, i så fall måste du ta bort domänerna från loopiaDNS eller det konto som de ligger på innan du kan flytta dem.
Av egen erfarenhet så fungerar det inte heller alltid utan jag var tvungen att maila loopia som fick ta bort domänerna manuellt från tidigare konton innan jag kunde lägga in dem på rätt konto. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Man får alltid snabbare och säkrare svar via telefon. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ifall fler undrar...
I kontrollpanelen hos Loopia kan man själv koppla domänerna hur man vill. De kan peka på samma mapp eller få egna mappar. Man väljer själv om det ska vara *nix eller Windows. Om det ska vara epoststöd m.m |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|