FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vill bara framföra ett uppriktigt tack till alla SEO-kunniga människor i detta rum!
(ni vet förhoppningsvis själva, vilka ni är) För en tid sedan skrev jag om min frustration och dåliga sökmotorplaceringar för pitbull.se Efter detta så har jag lusläst era små tips och råd, och nu är jag helt tillfredställd med rankingen. Lite pinsamt när jag tänker tillbaka på de små "hemmagjorda sanningar" som jag höll mig till tidigare. Era råd fungerar verkligen! (och inte ett öre kostade det att få dom heller... ![]() Må era kameler aldrig törsta! Mvh /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag håller med.
Har lyckas lägga mig som nr 2 i MSN för webbhotell tack vore tips här. (låg 1:a två veckor) OPS, hade visst åkt upp som 1:a nu igen. B) (före Spray och Loopia) OK inte google ännu, men en som väntar på något gott.... MSN verkar gilla mig, nästan alla mina ord kommer på första sidan där (spräng Google :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vill också tacka alla som har lärt mig en massa bra seo saker utan det här forumet så hade jag inte fått några alls besökare ifrån sökmotorerna.
Men just nu ligger jag bra på många sökord vilket ger mig dryga 130 000 besökare ifrån google varje månad :D. stort tack! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Validating
|
Grattis till er alla.
Mycket kul att ni hittat hjälp här. Inte för att vara taskig men det är Google som är tufft ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Om MSN är lätt ... Varför ligger jag då fortfarande 1:a på ordet webbhotell ?
Borde inte alla i Sverige med självbevarelsedrift optimera för MSN OCKSÅ ?? Ang keywords, jag har lagt till dem som är viktiga för min verksamhet. Om det blir för många, ja då får det vara det. Jag skall öva vidare med Gooogle :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Detta är vad jag har fått från sökmotorerna hittils denna månaden (1 juni/7 juni)
Kod:
- Google 35150 - Yahoo 2534 - MSN 345 - AOL 193 - Google (Images) 106 - AltaVista 77 - Unknown search engines 74 - Seznam 49 - Netscape 48 - AOL (de) 41 - Dogpile 38 - Search.com 29 - Tiscali 24 - Earth Link 20 - WebCrawler 15 - AllTheWeb 14 - Virgilio 13 - Excite 11 - Hotbot 11 - Overture 8 - Mamma 6 - MetaCrawler (Metamoteur) 6 - Lycos 6 - InfoSpace 4 - Ask Jeeves 4 Msn verkar nästan bara gå på själva domännamnet tyvärr.... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|