| FAQ | 
| Kalender | 
|  2005-05-17, 14:35 | #1 | ||
| 
 | |||
| Har WN som tidsfördriv | 

Hittade en inbjudan i postboxen idag från Nunames som bjuder in till en kostnadsfri konferens den 2:a juni, om hur marknaden för domännamn växer och hur man bäst utnyttjar den. Tänkte höra om det är någon som skall dit?
		 | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2005-05-17, 14:38 | #2 | |||
| 
 | ||||
| Klarade millennium-buggen | 

Vart är det någonstans Emil? Måste man ha inbjudan eller bara att anmäla sig?
		 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2005-05-17, 14:56 | #3 | ||
| 
 | |||

Hotell Savoy i Malmö. Vet ej om man måste ha en personlig inbjudan. Jag kan kolla upp detta.
		 | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2005-05-17, 17:50 | #4 | ||
| 
 | |||
| Nykomling | 

Låter mäkta intressant i alla fall. Posta gärna mer information om du har.
		 | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2005-05-17, 18:23 | #5 | |||
| 
 | ||||
| Supermoderator | 
				__________________ [ Finanstips.se | Riktnummer.se | Väderlek.se | 3W.se | WWWW.se ] . [ Marbella.se | ValutaGraf.se | Virusprogram.se | Malta Bolag.se | Växlingskontor.se ] . | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2005-05-17, 19:34 | #6 | ||
| 
 | |||
| Klarade millennium-buggen | 

Malmö? Mm...skulle kanske vara intressant men ingen sådan inbjudan kom till mig.
		 | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2005-05-17, 19:50 | #7 | |||
| 
 | ||||
| VIP | 

ahhhhhh malmö. låter ju perfekt. 15 dit för mig :)
		 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2005-05-17, 20:11 | #8 | ||
| 
 | |||
| Medlem | 

Ja, Malmö ja.. 10 min med tåg så är man där   Har dock inte fått någon inbjudan   | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2005-05-18, 15:37 | #9 | ||
| 
 | |||

Råkade posta mitt inlägg i fel tråd. *pinsamt* Nu har jag fått svar och det är egentligen bara inbjudna, men dom som är intresserade kan maila mig så fixar jag det. Maila till info @ missdomain.com | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2005-05-18, 16:03 | #10 | |||
| 
 | ||||
| Administratör | 

I inbjudan står det bla "... .NU är billigare och enklare att registrera än andra alternativ ..." Undra vilka alternativ det är, finns det nån som är dyrare? Thomas 
				__________________ Snickare - Copenhagen - Stockholm - Shoppasmart - EOOB - flig.ht/s - Stockholm - Nöje - Direct Flights - PopularHotels.com - TOBUY Sverige - Pengar.se. | |||
|   |  Svara med citat | 
| Svara | 
| 
 | 
 |