FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Dom verkar ha det muntert värre på Opera Software
![]() Fler pressmeddelanden av detta slaget. Roligt skrivet. http://www.opera.com/pressreleases/en/2005/04/21/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Är det nån som använder Opera och i så fall varför?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Främst för att den var snabb när jag körde 486a för länge sen... sen har det bara blivit att jag alltid har senaste versionen... Nu används den mest till WAP sidor... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Använder den mycket sällan, men jag tycker det är en snabb och bekväm browser. Sedan kollar jag sidors kompabiltet i Opera.
Finns en bra mailklient installerad som jag dock inte använder. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
//Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Mouse gestures? Funkar alla sidor som de ska i Opera?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Använt opera i många år.
Har provat byta till firefox, explorer lite då och då, men det går mig bara på nerverna. Opera är klart snabbast, smidigast tabbar, mouse gestures osv.. Bästa surfupplevelsen helt enkelt. Och om det är någon sida som har något emot opera så startar jag explorer för just den sidan. Prova så får du väl bestämma dig själv.. "smaken är som baken" heter det väl? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Deras [höger]-[vänster]klick resp [vänster]-[höger]klick för att backa resp gå frammåt är det bästa som hänt sen... länken uppfanns.
Blir mest frustrerande att surfa utan det... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Opera är den bästa webbläsaren enligt mig, gillar framförallt tabbar, och att sessionerna sparas automatiskt så om strömmen bryts eller det kraschar så kommer den ihåg vilka sidor man varit inne på och öppnar upp dessa automatiskt. De flesta sidor fungerar i Opera.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|