FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hej!
Har sökt men inte hittat något. Ska registrera 2 stycken domäner (.com) och funderar på att göra det hos loopia.se. Är det sedan möjligt att sälja vidare till utländska kunder? Kanske dum fråga men jag är helt ny på detta, tidigare har jag bara registrerat domäner som jag själv använt. Mycket tacksam för svar! ![]() //Simon |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
.se vet jag att det går då bör det gå med .com också.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Varför inte bara ringa till Loopia och fråga? Telefonnumret står på deras sida. Verkar både enklare och mer säkert att vända sig direkt till källan. Loopia är duktiga på att snabbt svara i telefon, trevliga är dom också.
Mvh /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Sedo är bra på att hjälpa till om du skulle hitta en tänkbar köpare till ett domännamn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Nykomling
|
Okej, tack för alla svaren. :)
Har nu reggat ett domännamn hos Loopia så får vi se hur det går. :D |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Ummm, just det tror jag har kvar pengar på mitt kontot på Loopia.
Skulle regga Fun.se, så jag sökte på loopia.se fick fram att det var ledigt och möjligt att regga...(domänen skulle gå ut dagen därpå), så jag betala fakturan jag fick och visa dom skärmdump på betalningen.... Så dagen därpå hade någon annan reggat den..För Loopia hade en annan kund som reserverat registreringen fun.se i deras system före mig. Dock vore det skoj om man tog det i hänsyn då man visa sökresultaten. För då hade jag gått till en konkurrent till Loopia och reggat den snabbare än Loopia själva. Totalt lurad ;) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Spray gör faktiskt det där Haghjoo. Fast det är mest störande, för om du försöker köpa en domän i en session, sen avbryter den och försöker betala domänen med ett annat browserfönster tar det tvärtstopp.. För en annan kund försöker ju köpa domänen.
;-) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|