FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bra jobbat TD
Tack för ett bra 2004 och 2005 förresten B) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
vad tror ni om TD's intäkter i framtiden? med tanke på att fler sidor ex. double osv. riktat in sig på en liknande marknad?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag kommer framöver bara annonsera via andra nätverk. Tog just död på vårt tradedoubler konto! Tradedoubler tar rätt stora intäkter bara för att köra igång plus månadskostnaden. Jag betalade en startavgift på 18 tusen kronor tror jag det var.
Nu stängde jag ner vårt konto och då fick jag svaret att om jag ska köra igång igen på tradedoubler så kostar det 10 tusen kronor att köra igång igen för att det är "arbete att få igång kontot" igen. Hah, max 10 minuter. Så jag har skrivit ner vilka sajter det är som genererar bra och ska kontakta dem och få dem till ett nytt nätverk som är bra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag är bara affilate och har haft Tradedoubler sedan feb 2000 och är nöjd.
Senaste månaderna har gått långt över förväntan, mest för det kommit bra program för mina sidor :) Ser fram emot deras nya verktyg för produktlänkning de skrev om i nyhetbrevet. Jag tror TD kommer gå ännu bättre detta året. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Tror även detta skapar förutsättningar för konkurrenter att dyka upp. Vi såg ju när blocket såldes så popa det upp fler aktörer som blockat på marknaden än kina har invånare. Och sen var det hitta.se´s tur då dyker svaret.se upp (lite mer komplext att starta än blocketkopia) och nu ser folk att TD tjänar pengar då kommer det nog dyka upp fler här!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
på tal om stora elefanter:
hur har hitta.se råd att köra sin kampanj (1kr/klick) så pass länge? jag fattar inte hur dom får intäkter som täcker detta. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Saint, de betalade inte illa om det är 1 krona klicket.
Kanske dags att köra igång hitbots.exe :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det finns en del grejer som funkar på Tradedoubler för mig, men nu kommer jag mer och mer satsa på double och andra sätt att få intäkter. [edit stavfel] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hehe.. jag kommer ihåg när jag "körde" TD. Hade skandia eller nån fondhistoria som affiliate som betalade per klick (eftersom jag fann att det var helt stört omöjligt att få några leads från min webbplats).
Efter att ha kört ett par veckor blev jag "avstängd" utan förklaring från programmet. Antagligen för att de tyckte det var för dålig kvalitet på trafiken eller liknande (svensk site, inget fusk). Men varför isof erbjuda ett program med pay-per-click ..... Ingen har nog varit så glad som jag den dagen google lanserade adsense i sverige. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|