FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Vet inte om jag postar i rätt forum nu men jag gör ett försök.
Finns det några annonsmarknader för hemsidor, svenska eller utländska har ingen betydelse? Ungefär i Blocket stil, man tar en bild på produkten, i detta fall en skärmdump på hemsidan man byggt, skriver en liten beskrvining och lägger ut annonsen. Har frågat på några andra forum men då bara fått svar som "vad kan du?", "hur mycket har du tänkt att sidorna ska kosta?" osv. och det ser jag inte som svar på frågan. Hoppas på ett bättre svar här, alltså finns det annonsmarknader för hemsidor, ja/nej, om "ja"; url? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
sedo.se och missdomain.se (och domaner.se men den verkar inte vara så uppdaterad)
sedan kan du välja att ange om du vill sälja bara ett domännamn eller en hel webbsida eller är det bara designen du vill sälja och du inte har lagt ut den på någon host? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Hade mer tänkt att bara sälja själva designen. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan www.templatemonster.com var något i stil med det du söker.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Prova www.startaeget.se där hittar du många småföretagare. Där kan du annonsera helt kostnadsfritt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
fy va sedo.se påminner mig om reklam-sidor när man skriver fel url..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ja.. det finns hundratals kanske tusentals runt om på nätet..
Du har kanske glömt den största av alla... Ebay ... Har själv sedan 10 år tillbaks sålt massor av templates, siter, program, softwares från $10 till som högst $32.000 på ebay och det har fungerat kanon.. / Tomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Då blev ju jag direkt nyfiken på vilken sida var det som gav $32.000?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej Flashback
Vi fick i uppdrag från en av våra företagspartners att sälja ett "shoppingcart" system. Kortfattat om hur vi gick till väga: Vad vi gjorde var att vi först kontaktade företag, gamla kunder och personer som vi trodde skulle vara intresserad av ett sådant system, skickade ut information per mail och genom telefon om systemet och "bearbetade" dem med information under en tid samt vad de skulle få (dvs, support, källkoder etc etc) om de köpte det här av oss. Det som hände var att vi fick ett handfull mycket intresserade företag/personer inom ett par veckor som genast ville köpa det här så vi meddelade alla intresserade per telefon att vid ett visst datum så skulle det under en dag finnas till salu på ebay.. Och det var en person från Canada som vann, vet inte om han använder det idag eller om han har sålt det vidare.. Kom inte ihåg exakt hur budgivningens olika nivåer gick till men det slutatde på $32.250 om jag inte minns helt fel.. / Tomas |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|