FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej, jag har en sattelitsite som är indexerad utav 10+ sökmotorer och den har varit igång i 9 månader och jag snitter en 600-1000 unika besökare per dag. Nu till mitt problem, jag startade även en "chat site" som jag försöker få indexerad utav google och msn men tyvärr misslyckat fatalt under 2 månaders tid.
Någon nämde att man kunde länka direkt ifrån en annan site till domänen och då skulle Google mfl indexera siten direkt ? är detta lösningen på mitt problem ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Ibland upp till ett par månader. Men direktlänkar är alltid bra för att lättare blir indexerad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ett gäng länkar från lite olika sidor gör susen, bad några kompisar att länka + att jag länkade från några av mina egna sidor, och mitt senaste projekt blev indexerat på mindre än 2 dygn.
Något som jag starkt tror på är att registrera dig i sunets-webbkatalog, den har hög PR och lär indexeras väldigt ofta av sökmotorerna. Registrera dig där, så kommer du med där efter 2-4 dagar, sen tar det väl ytterligare 2-4 dagar innan google har indexerat dig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tackar för hjälpen, jag går direkt på sunets webkatalog och börjar krosslänka mellan mina två siter (www.dreamboxx.nu samt www.chatta.nu) och så får jag hoppas att det börjar funka.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|