FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Fick erbjudande idag att bli återförsäljare för crystone. Finns det fler här på wn som är det? Vad finns för slags kritik för crystone? Verka vara ganska okey enligt min uppfattning när man besöker deras sajt. Men som sagt, har inte haft något att göra med dessa innan. Men någon annan har det säkert? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Min uppfattning: billigt, kanske bra, men defintivt budget. När det kostar mer att ha sin server på UPS än att ha den ståendes där så tycker jag nåt känns fel.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Att vara återförsäljare i sig ger så pass lite pengar att det, enligt mig, inte är värt det. Även då %-satserna kanske är "30% på webhotellsköp" så innebär det för en konsult inom systemutveckling att du har "möjlighet" att tjäna kanske 200kr efter det att du har utvecklat ett projekt under flera månader och sedan ska lägga upp det på webhotellet. Oftast så äter handläggningstiden av fakturering etc upp de där extra kronorna...
Om du däremot ska satsa 100% på att sälja deras tjänster kanske det blir annorlunda, vad vet jag. Själv är jag sk Partner till Admax och active24. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Inte för att det har med just detta att göra men de verkar inte vara de snabbaste att svara på mail. Kontaktade dem för snart två veckor sedan i ett annat ärende och fortfarande inget svar...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Crystones Co-location bygger på att sälja mertjänster.
Vi har många referenser att ringa om man är tveksam. Crystone tillhör Eastpoint som är 29 anställda och omsätter 25 miljoner och har gått med vinst sedan 1999. Med andra ord ett tryggt val av Webbhotell! /Mattias |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||