FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Fattar inte att man kunde va så dum att ge sig in där, namnet säger ju allt
![]() Iaf, dom svarar varken på mail eller telefon så jag funderar på om det finns någon som känner till dessa busar? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Om du missat, så råkade jag se:
2005-03-18 17:30 Vi har just nu telefoniproblem. Vid akuta ärenden kan jourhavande tekniker nås på 0735-19 00 00 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
SÅ måste jag säga att de fungerar fin fint med FlippFLopp. Hade dem i ett år... Mitt konto utgick förra månaden och jag är mycket nöjd.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
haha. det där kändes inte opartiskt.
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det är ju ganska lätt att hitta dem i sökmotorerna åtminstone. Det är bara att söka på vilket annat känt webbhotell som helst så dyker deras namn upp bland de sponsrade länkarna.
Jag försökte kontakta dem för tre månader sedan och väntar fortfarande på svar. Det verkar inte vara något speciellt seriöst ställe. :) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Det har jag med märkt, funderar på att ta kontakt med Google ang det och säga att dom använder ett annats företags registerad varumärke i sin marknadföring. Kanske kan stämma dom för just det och kräva dom.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Namnet säger väl det mesta! :)
Undrar om de har servrarna hos PRQ INET eller om de bara är ÅF för dem. ;) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Dom är tydligen kund hos PRQ ja, kanske skulle kolla upp företaget mer. I vilket fall har dom inte rätt använda andra företags namn för deras marknadsföring. Borde man kräva dom ersättning på.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kund. Vi erbjuder vare sig Windows- eller lågpriswebhosting.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|