FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tjenare,
Har försökt få till en bättre logga för min webbsida poker-sverige.com och har på ett annat forum hittat några som gett mig två förslag eller kreationer att välja mellan. Jag tycker båda är väldigt snygga och tilltalar mig själv väldigt mycket så nu vet jag inte vilken jag skall ta. Här är förslagen: ![]() och ![]() Vilken tycker ni jag skall välja? Som jag sa tidigare så tycker jag båda är väldigt trevliga även om det lutar lite åt det första förslaget det med markerna på. Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Med tanke på att tärningar inte har med poker att göra och att poker finns i ditt namn så skulle jag tveklöst välja den översta med markerna.
// Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Då tänker vi ungefär likadant då, var också lite åt det där att tärningar inte har med poker att göra. Någon annan förutom Mats som har något att säga om saken? Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag röstar på den första, ser bättre ut.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tycker att alt. 2 är snyggast. Kan du inte få in markerna där istället för tärningarna? Tärningarna var riktigt snyggt "ritade" och har du möjlighet att få samma stuk på markerna så blir det grymt fint. ;)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Det verkar som det kommer att bli den nu faktist, men ni andra kan fortsätta med förslag och synpunkter. Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
tycker mitt förslag var mkt snyggare :)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Loggan i första förslaget, menyn i det andra förslaget röstar jag på. Menyn ser lite kladdig ut i den första..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Ps. Jag har bestämt mig för att köra på det översta förslagat nu tack för alla intressanta inlägg! Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|