FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag och en vän här på forumet(Predrag) köpte igår den nyligen släppta(obetalda) domänen napp.se.
Vi har planer på att starta en katalogtjänst likt hitta.se, svaret.se, eniro osv. men som sagt, det gäller ju att få tag i kataloguppgifterna först ![]() Nåväl, i mitt huvud låter napp(som i ordet hitta, få napp, fånga fisken) som ett alldeles utmärkt domännamn för detta! Vad tycker ni? Ett första utkast på hur sidan kan tänkas se ut hittas: Här (login: test/test) Mvh, Joel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tycker det låter lite som att ni säljer nappar.
Nappet.se känns mer naturligt om man ska gå i de tankebanorna som ni har. Även om det mer låter som nån köp/sälj-sida (vilket det även var nu när jag kollade efter ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
nappet - hittat.se? eh :) klart de ska va napp - hitta :)
Men ja, napp kan ju som du säger likväl associeras till "nappar", men men .. :) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Så dåligt är det inte, jag kom att tänka på nappar bara :)
Och att jämföra olika böjningsformer av två olika ordklasser säger ju inte mycket. nappa.se borde det ju vara i så fall? :) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Domänen är väl helt ok och testsidan var riktigt snygg enligt mig! Snygga färger, snygg logga och ganska bra kategorier. Om/då ni får allt att funka bra & lägger ner en del på marknadsföring kan nog siten bli riktigt stor!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
håller med om domännamnet (låter som en napp-affär).. men samtidigt är det kort och klatschigt och med några snygga flash-annonser med en fiskare som får napp så sätter det sig snart i det svenska folkets huvuden!
Sidan ser snygg ut - snyggare än dom andra som figurerar på marknaden |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
![]() Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
![]() Kategorierna får filas lite mer på, skolarbeten känns ju inte så seriöst, men å andra sidan har jag bra kontakter och kan lätt lista 90% av nätets skolarbeten, men annars kanske domäner skulle vara en bra kategori, med funktioner som expire.se har ^^ Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|