FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag upprepar bokens titel då så vi är på det klara med den
![]() 100 sidor om att få din hemsida högre placerad hos sökmotorerna |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jonas, du verkar iaf ha tagit åt dig Stefans tips om alternativa stavningsmetoder. Skämt åsido så tycker jag att en bok är väl så bra som något annat sätt att lära sig SEO på. Det är bara det att det känns lite "konstigt" att välja att läsa en bok om ett fenomen som enbart existerar på internet. Det är lite samma sak som att folk köper böcker om PHP/MySQL när nästan alla böcker om dem är baserade på onlinemanualerna. Däremot att köpa en bok om SQL eller Programmering i allmänhet kan jag förstå. Samma sak borde gälla för SEO. Köp en bok om marknadsföring och grundläggande kunskaper i HTML istället.
För att illustrera: http://www.geektown.se/Books-are-for---_13_8.html Edit: jag missade faktiskt den detaljen i boktiteln ztream :-). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Denna bok kan ju komplettera mina andra böcker i bokhyllan som beskriver hur jag kan bli miljardär.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Stefan Ekberg är en marknadsförings guru. Jag har läst många av hans böcker dock inte denna. Det vore intressant att få en objektiv recenssion på boken ifrån någon på forumet. Är det någon som har läst den?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ska nog köpa den.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hehe, nu kommer spam ut i bokform
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Mycket gnäll på Stefan här. Stefan är en bra kille och en väldigt skicklig marknadsföringsguru. Jag läser alla hans nyhetsbrev där han kommer med bra och effektiva tips för att marknadsföra sig.
Sen om han kan något om SEO eller inte tror jag ingen här på forumet kan säga någonting om. Han kanske har en udda fetisch på att få hemsidor högt rankade och sysslat med det hela livet.. svårt att säga. Men.. trevlig helg på er :huh: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||