FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det verkar som om det är en ny trend på ingång på WN - att göra reklam för sig själv och/eller sitt företag..
Min uppfattning av WN är inte att det ska vara en raggningsportal för jobb utan ett ställe där man ska knyta bra kontakter och kunna få experthjälp inom en hel del områden (experthjälp i den mening att an får hjälp av personer som har egen erfarenhet) men jag kanske har fel? *trött o sitter o gnäller* |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Håller med dig, Jag är iof ganska ny här, men det verkar som det droppar in folk som skriver massa skit hela tiden...
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Att göra reklam för sig själv/företag är ju metoden man använder för att knyta nya kontakter. Undra vad du hade sagt om du sett de 20 tal inlägg jag raderat sedan i måndags förmiddag, och jag är bara en av tre som kan radera postningar. Däremot kan jag hålla med om att standarden har sjunkt, mottot att man inte skall posta om man inte har nåt bra att säga följs inte av alla. Får se vad vi skall göra åt det, men jag tog upp det med berörda parter igår. WN
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag syftar väl egentligen mest på de två jag såg nu senast "designjobb sökes" och "vi söker domännamn"
ok att dom vill ha in jobb och så samt att möjligheten att sälja domännamn via "annons" är ju helt ok... men vill man göra reklam för sig kan man ju faktiskt kolla om man kan köpa annonsplats På min sida emelin (erotisk) är folk väldigt pigga på att göra reklam i vår gästbok/shoutbox och det är jag strikt emot - vill man göra reklam på en sida ska man köpa reklamplats! Ni har ju inga annonsplatser på WN och jag har ju inte fått någon räkning från er så min uppfattning är att ni inte tjänar ett öre på det.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||||
|
|||||
Administratör
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
WN
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Mm.. jag gillar ert forum starkt och jag skulle gladeligen betala en medlemsavgift för det då jag vet vilken nytta jag har av det
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Även om jag själv förmodligen skulle betala en eventuell medlemsavgift, så vet jag inte om det är så smart... det borde bli svårt att få nya medlemmar och då stannar nog forumet av rätt så snabbt.
Jag har inte varit här så länge, men jag tycker att det fungerar bra. Visste inte att ni admin tar bort så många inlägg, men är tacksam för det! Edit: Däremot kanske det är dags att ställa om klockan till vintertid... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
heh - tänkte inte på att jag behöver fixa det på forumet också..
nej jag sa inte att man ska införa det - men att det är värt det (att betala för) - för visst skrämmer det bort en massa personer.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
![]() |
Svara |