FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Går du in på loopias sida så står det klart att det gäller 130 kr för 1 års registrering.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag känner precis som du Jan, på nåt sätt så känns inte .nu så atraktivt. Men jag reggade några stycken pga det billiga priset ändå...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Woooeeej! *Gör vågen för Loopia* Det här var precis vad en fattig stundent önskar sig... Ska regga ett par stycken ikväll.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för det Loopia!
Det är lite "Robin-Hood-stuk" över er, vilket uppskattas av undertecknad. Reggade en .nu som jag har sneglat länge på tidigare. Keep up the good work! Mvh /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Det framgår inte riktigt vad det kostar efter år ett, eller är det 130/år i fortsättningen också?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tror det blir några .nu här med.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vi kommer debitera 130kr/år två, tre o.s.v. tills vi gör en prisändring, förmodligen neråt.
Vi har planer på att påverka .nu och .se priserna neråt och närmare de priser som .com har, runt 60kr/år tycker vi är rimligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
VIP
|
Smart drag av Loopia.. .NU kommer gynnas en hel del av detta på sikt.
Men .SE är och kommer fortsätta vara den "seriösa" adressen för företag med hemmabas/intressen i Sverige. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |