FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har bra erfarenhet av att, med hjälp av andra företag, annonsera i nyhetsbrev och one2one-mail. Nu vill jag hitta fler företag som sitter på stora databaser med e-mailadresser. Har någon några bra förslag?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vilken nisch/bransch söker du? Privatpersoner eller företag? Unga eller gamla?
I julas träffade jag jatack.se, som erbjuder bra utskicks möjligheter som jag själv inom kort kommer prova. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jatack är ett av företagen som jag har samarbetat med. De är bra.
Vi vill komma åt privatpersoner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har du provat mailpepper.se?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ja, Jatack, mailpepper Spray har vi testat. Jag måste säga att mailpepper är det företag som det gick sämst med, men jag har hört motsatta åsikter från andra. Har du några fler förslag?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Om du vill ni mindre nischade grupper så hittar du massor av nyhetsbrev på: www.nyhetsbrev.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är ju ren förbannad spam.
Stödjer Webmaster Network reklam för sån skit? :angry: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Läste lite på de länkar som gavs. Man noterar bland allt gullegull om integritet och säkerhet att de ingenstans uttryckligen säger att de inte säljer epostadresserna till tredje part. På något stod det att de inhämtade uppgifter från tredjepart!
Det är ju fullständigt absurt att tro att en miljon svenskar skulle frivilligt ha lämnat sin adress till t ex mailbox.se för att få reklam. Hur många svenskar har epost? 3-4 miljoner högst. Så var 3:e skulle aktivt ha gått in på mailbox.se hemsida och anmält sig för reklam! ![]() ![]() ![]() En annan indikation på hur absurda siffrorna är att jag som surfat sedan 1996 aldrig hört talas om några av dessa tjänster. Hur skulle 1 miljon svenskar kunna göra det då? De har naturligtvis köpt 95% av alla adresser från andra ljusskygga spammare. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|