FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Loopia knep första platsen i Sveriges snyggaste webbdesign för Webbhotell, så nu klämmer vi i med Sveriges Trevligaste Support för Webbhotell.
Så...vilket webbhotell har trevligaste bemötandet när man har att göra med deras support avdelning? Som förra gången så väljer vi ut dom 10 mest omnämnda webbhotellen till omröstning i en ny post om en vecka. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag nominerar binero! Inte speciellt ofta man behöver kontakta dem, men när man väl behöver det så är dem både trevliga och hjälpsamma.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag nominerar VOOX Webbhotell.
Har fått utmärkt support nästan alla tider på dygnet oavsett veckodag! Bättre nöjd kundgaranti är nog svårt att få, de har även ibland hjälpt till med vissa scriptproblem. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Greenio faktiskt, dem är extremt hjälpsamma och hjälper en med allt inklusive flytt mm. Perfa!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har bra erfarenhet av Bineros support.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Binero, även om de är sjukt långsamma på mailsupport nu under sommaren iaf.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Återigen så blir det en ganska meningslös omröstning eftersom de större webbhotellen per automatik får fler röster....
Har ärligt talat inte stött på otrevlig support någonstans där jag håller till (inte bland nu existerande webbhotell åtminstone) så jag röstar på samtliga.
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Mao, bara för att ett webbhotell är "stort" betyder det inte att det har bra support. -- Jag kan inte lägga någon röst tror jag, då jag aldrig kontaktat support. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag är nöjd med Loopia sedan 6 år tillbaka och tycker att deras support är så trevlig den behöver vara. Har inte mycket erfarenheter från andra webbhotell.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|