FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Telia släpper priser för iPhone 3GS
http://www.teliaiphoneblog.se/?p=196 http://www.telia.se/privat/produkter_tjans...iphone_3gs.page |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Äntligen! Beställt!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Varför beställa nu. Priserna kommer ju sjunka eftersom det är högre konkurens nu än för 3G. Dessutom är halebop som använder telias nät billigare än telia så att köpa nu från telia är ju bara dumt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vilka sjuka bindningstider Telia har, de erbjuder inte ens telefonen med kontantkort.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sniket att man bara kan välja 24 månaders bindningstid, ser inte att 3GS ger sådana förbättringar att det är värt det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Sen tror jag att de abb och bindningstider de presenterat enbart är för de som förbeställer. Kontantkort och andra abbs kommer troligen kunna köpas efter den första ruschen. Men de lägger upp ett guldläge för 3 och Telenor... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Angående skillnaderna är dom en del ja (Snabbare processor, bättre kamera, kompass och en kladdfri yta på skärmen som successivt nöts bort efter användning) med dom i åtanke ser jag iallafall inte att det är värt det. Men smaken är som baken. Jo ser verkligen fram emot vad Telenor och Tre kommer välja för pris, men om man får vara lite bitter tror jag inte dom kommer vara bättre. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Håller med DanielB om båda punkter. Dåligt av Telia att inte erbjuda kontantkort till. Detta kommer leda till mer grå-import istället.
Sen så ser inte jag heller behovet av att uppgradera till en 3Gs istället för en 3G som jag har nu. Hade hoppats på lite mer saker i den nya telefonen. Framförallt en bättre kamera. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Varför så upprörda?
Detta är ju bara det erbjudande som finns om man vill förhandsbeställa iPhone. Om man väntar ynka två veckor till den släpps så kan man säkert köpa den med andra erbjudanden. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|