FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Jag säljer en färdig sida som jag inte har tid att starta upp själv. Embed funktion som gör att man kan lägga in youtube klipp eller liknande. Länk: http://www.z-web.se/vidyoo Admin: http://www.z-web.se/vidyoo/login.php Anv: demo Lös: demo Admindelen: - Lägga till / Ändra / Ta bort videos - Lägga till / Ändra / Ta bort annonser - Ta bort kommentarer ( du hittar en knapp när man läser kommentaren när du loggat in ). var snäll och ta inte bort videos så att andra kan se. sidan är alltså inte startad, så ingen statistik, domännamn webhotell finns. Ni får köpa koden och designen, sen får ni ändra namn och så om ni vill. Jag kom på något snabbt namn bara för att det inte skulle vara tomt (Vidyoo). Jag säljer detta endast i ett exemplar! Kod och design är fixat av mig! Använder 2 ikoner som är gratis att använda på första sidan (video, skärmen). Startbud: 500 kr Auktionen håller på till Fredag 20.00 Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
jag är intresserad men annonsystemet verkar lite halvbökigt. är det html kod man ska använda för annonser? PM mig tack
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Annonser läggs till med annonskoden, som du t.ex. får genom affiliates.
Väldigt enkelt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
500 kr bjudet via PM!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Bjuder 600 kr!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Kod:
Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/shcrewse/public_html/zweb/vidyoo/index.php on line 11 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack Mister för budet! Du har nu högsta bud! på 600kr.
KarlRoos vart fick du det felet nånstans? Jag ser det inte. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Nykomling
|
nån hade ju tagit väck filmerna.
jag la dit en så nu funkar det. Går de att få miniatyrbild från filmen man lägger upp istället för filmklippbilden? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||