FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej gott folk!
Hade tänkt sälja Skanelive.se Då jag inte har ngn tid med den alls. Den har en ny design skapad av mig. Alla koder och designar framställt av mig och är unik! Den är inte helt klar gällande funktioner eller så. Du får med: -Design .psd -Allt innehåll ( php koder ) -databasen (mysql) -loggan -domän skanelive.se Statistiken ligger på runt 15 besök/ dag enligt google analytics! Har alldrig marknadsfört sidan. Men med lite marknadsföring och arbete kan det bli en grym portal. Ha det bra //Philip Andersson! Budginingen börjar på 100 kr och slutar 3 dagar efter första budet! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Nyheterna som ligger längst åt vänster, är det någon form av RSS eller?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
100 :- bjudet ! via PM av hnn!
glömde skriva att ni kan lägga bud i tråden. Auktionen slutar 7 juni kl 11.00 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Varför känns det som nivån på WN sjunker för varje minut som går?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Är du inte intresserad av det som säljs här så håll dig utanför diskution/ auktionen tack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() youheardit; Jag önskar, med hela mitt hjärta - att du förstår att din design och sajt inte passar in här. Ingen kommer någonsin köpa den och ingen kommer vilja använda den publikt. Det är inget illa menat, och absolut inget personligt emot dig. Men nivån här på WN är högre än dig, mycket högre. Både grafiskt sett och i kunskap. Du har lång väg kvar till toppen, kan du inte lägga ner försäljningarna lite tills du klättrat ett par positioner? Snälla? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag vill ju liksom inte bara ge bort sidan + att det är lågt pris! om du förstår? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||