FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag hoppas detta är goda nyheter fär oss "adsensare". Så här står det på AdSense-support:
"Vi hoppas kunna lägga till ytterligare betalningsalternativ inom de kommande månaderna." Fast när jag tänker efter så kanske det har stått så förrut. Någon som kommer ihåg? Annars kanske man kan hoppas att google kan börja med bank wire i början av nästa år. Vore kanon! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag håller på att bli kund hos SEB eftersom jag bara hört gott om dem tidigare. De verkar dessutom vilja bygga en personlig relation - man får en kontaktperson som man ska vända sig till normalt som företagskund. När det börjar bli lite större affärer kan detta tydligen vara väldigt värdefullt.
Dessutom är det rätt skönt att slippa fippla med registreringsbevis och idkort varje gång. Det är skönt att vara stamkund.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Tycker det är riktigt dåligt att de inte ens kan effektivisera det genom att behandla två checkar samtidigt, 125kr per check var tydligen oundvikligt.
![]() |
![]() |
Svara |
|
|