FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag skulle vilja höra från er som har sålt tjänster/produkter via e-mail, funkar det med riktat mail till den rätta personen dvs man skickar inte iväg 1000 mail. Utan skriver ett mail som är anpassat till varje företag och person.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tror jag aldrig sålt en produkt eller tjänst via e-post, någonsin. Däremot leder 9 av 10 telefonsamtal till affär.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
E-Post har fungerat mycket bra för mig i ett av mina projekt. Där rörde det sig om en bransch som inte var van att få så mycket riktad e-post-reklam. Sådana branscher finns dock knappt kvar idag.
Min erfarenhet säger mig att en bra rubrik är värt otroligt mycket. Utan en bra rubrik så hamnar mejlen bara olästa i spamkorgen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Wooper, det lät ju onekligen ganska bra, ? vad säljer du? 100kr för 80kr?
Skämt åsido, men vad säljer du för produkt med sån statistik? Min erfarenhet är att jag ALDRIG köper något när någon ringer upp mig hemma eller på mobilen, tror knappast jag är ensam i en grupp på 10. Naturligtvis beror det dock på produkten. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|