FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Söker en PHP-programmerare för uppdatering av ett av mina webbsystem. Systemet behöver en helrenovering och uppdateras med en del ny funktionalitet. Du ska ha bra koll på objektorienterad PHP-programmering, MySQL och AJAX. Det finns kravspecifikation, design- och databasmodell framtagen så att det ska bli så enkelt som möjligt att utveckla. Arbetet kommer ta uppskattningsvis en månad heltid. Om allt flyter på bra och du är intresserad så kommer det finnas möjlighet till framtida samarbete med en hel del andra system som behöver uppgraderas men också en del nyutveckling av webbsystem. Fördel om du bor i Stockholmsområdet då möten och genomgångar blir lite lättare samt att du innehar F-skatt. Ersättning bestämmer vi efter genomgång av omfattning. Hör av dig via mail (daniel @ truefiction.se) eller PM om du tycker det låter intressant. Start så snart som möjligt. Mvh Daniel Grünbaum True Fiction Production |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det kom in väldigt många svar på min förfrågan och jag har nu valt en programmerare vilket medför att ovan förfrågan är stängd. Tack för alla svar.
Mvh Daniel |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|