FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fick just detta från dn.se, inget jag skulle våga göra med någon av mina mejllistor direkt...
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tror att de behöver rensa lite i registrena. Man har låtit folk ligga kvar som kunder fast de slutat premma för flera år sedan. Visst är det bra att behålla e-posten för lite e-postmarknadsföring, men deras tjänst ska vara till för betalande prenumeranter och den skaran har blivit rätt utspädd med åren.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fick också det där mailet, jag kan dock aldrig minnas att jag har fått ett enda mail av dem tidigare. Måste vara wayback
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har deras nyhetsbrev i mejlen men prenumererar inte på papperstidningen längre.
Verkar ju onekligen som att de har lite gamla adresser iregistret, men att börja från scratch på det här sättet... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Skulle inte tro att det blir helt från skratch - det kommer att bli många mejl till prenumeranter när de nya tjänsterna tas i bruk.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tror inte dom kommer
Citat:
Men man kan ju hoppas att dom drar igång ett städprojekt nu, om det är så mycket skräp. Och kanske väljer en e-post lösning där dom faktiskt kan få koll på studsar och skräp. .. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|